lørdag 22. desember 2007

mer Beijing



ja, resten av uka var det litt sightseeing, og en god del shopping. måtte få de siste gavene på plass.

vi så sommerpalasset, og temple of heaven.Temple of Heaven er jo ganske kjent fra kinasjakk eskene...eller hva?
ellers så var det bare pruting, pruting, pruting og shopping. men det var ganske artig det faktisk. Det som var litt uheldig for oss, var at beijing var under oppussing, dermed var ikke alle turist attraksjonene helt maks, det var bare masse stilaser over alt. på den andre siden så var jo de deler som alt var pusset opp veldig fine. Svein prøvde å blande seg inn i mengden blant de lokale.


jada, når jeg skulle hjem så hadde jeg 20 kg overvekt...så da måtte jeg kaste 17 kg. dvs jeg kastet og omorganiserte litt.
bittert.

.
Nå er jeg hjemme! så da blir det ikke mer for fra Asiaturen...hvis ikke jeg finner på et eller annet da..
Takk for reisen.

1 kommentar:

Ingvill Humlebrekke sa...

God jul! Nyt dagene i ro og fred hjemme! Sees i klinikken!